Rabia_Nazar geçen hafta bende de oldu buraya yazdığımda korkunç cevaplar aldım hatta az bişey kanamam da oldu doktora gittiğimde her şey yolundaydı yerleşme kanamasıymış ilaç falan vermedi baya normal karşıladı bol su içmemi söyledi ama yarın ilk işiniz doktora gözükmek olsun ihmal etmemek gerek❤️