Elif127 Sumeyyenurc var gibi gözüküyor varsa eğer şuan 2 haftalık filan olduğu için silik gözüküyor tam 27 sinde bi test daha yap şuan doktora gitsende beta düşük çıkabilir
Elif127 Adet gecikme tarihinden 1 hafta 10 gün sonra doktorA git hep varsa kesede görünür küçük te olsa
Sumeyyenurc Elif127 evet bakalim insallah adetim geciksin bir hafta falan o zaman gideriz diye düşünüyorum
Gulsurmeli Sumeyyenurc https://imgyukle.com/ sitesine girip buraya yükleyip, buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın foruma yapıştırın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.🌸
Sumeyyenurc Elif127 coktesekkurler.bugun bir iki damla kahverengi leke gelmis sizce yerleşme lekesi mi ya bu
0818 Sumeyyenurc canım var gibi ama yinede biraz bekle bakalım 1 hafta felan kan ver bizede haber etmeyi unutma 😉
Sumeyyenurc 0818 ya teşekkür ederim bugun bir iki damla kahve lke gelmis ic camasirima sizce yerlesme lekesi mi buuu
Elif127 Sumeyyenurc hamileliklerde lekeler önemlidir canım bence en yakın zamanda kan verip bi kadın doğum uzmanına görün
Sumeyyenurc 0818 arkadaslar kanama yok daha yeni denemem daha cift net cizgiyi gormedim bile yerlesme belirtisi bu bu sekilde düşünüyorum daha cift cizgiyi net gormedim bile
0818 Sumeyyenurc ama bazen çıkmayabilir yerleşme kanaması diye umutlanmanızı istemem Kaç gün gecikmeniz var
0818 Sumeyyenurc yaa ciddi misin valla çok sevindim Allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏❤️