Nuurylmz Şuan 31+2 yim, hastaneden dün gece çıktım. Açıklık veya su azalması yok ama düzenli kasılmalarım vardı, durdurmazsak doğum başlayacak dedi doktorum. Serumlar, ilaçlar derken durdu. Şuan eve geldim yatıyorum. Tekrarlama durumuda olabilir dedi tetikte bekliyoruz. Çok korkuyorum erken gelecek diye