tgcaty Havva8 bende persembe gunu yatacagım telaş içerisindeyim hyecan fln hepsi karısık :) Allah kucagmza almayı nasip etsn
kubranur58 tgcaty Havva8 benımde sali günü kizlar akşam saat en geç beşde burada ol dedi drumuz heyecan korku sevınç stres hepsi bir arada
DenizEla Havva8 Bende pazartesi kucağıma alacam inşallah hayırlısıyla herşey hazır ama ben yine de hazır değilmiş gibi strese sokuyorum kendimi o kadar heycanlıyım ki kime benziyo kokusu nasıl ay şimdi yazarken bile kalbim hızlı atmaya başladı 🙈😁
Hasret_Ali Dykdyk kendini rahat BIRAK fazla düşünme stres yapma çok fazla kafaya Taktığıniz icin böyle olacak İnşAllah Allahin izniyle en yakın zamanda nasip olur
tgcaty kubranur58 bnde ilk genel oldum şimdi spinal olacam bncde spinal ol bnm bunyemle alakalı da olablir genel de agrım çoktu
kubranur58 tgcaty doktorda öyle dedi canim çok zorlanırsın dedi genelde spinal ol ağrin sizin olmaz dedi
Snur94 Bende pazartesi yatışım var normal deneyecegiz çok heyecanlıyım bi yandan gerginim herkes bekle diyip duruyor Doktorum izne giriyor ben başkasını istemiyorum ve bayram geliyor ve çok zorluyor agrılar beni millete daha doğmadı diye ve neden müdahale edilmesini istedim diye açıklama yapmaktan yoruldum
Havva8 Ardanyal 36 haftalgm benim ki mecburi sezeryan cunku bebegim sanci cok yapyr yerinde durmuyor o yuzden erken olcak