gulcecece merhaba 2 hafta önce ben de özel hastanede doğum yaptım. Direkt kullandıklarımı yazacağım bayağı tedbirli gitmiştim ☺️
Anne için:
-2 adet önü düğmeli pijama takımı
-1 adet gecelik
-1 adet hırka
-Baş örtü
-terlik
-Emzirme atleti 2 tane(fazladan normal koyabilirsiniz terliyorsunuz)
-Depend
-Lohusa külodu(başta onu giydiriyorlar)
-Kalın ve ince çorap
-Göğüs ucu kremi, gümüş kapak, makyaj malzemesi, deodarant
-hastaneden çıkarken giymek için rahat kıyafet
Bebek için:
- Hemşireye verilecek kıyafet
-3 takım 5li hastane çıkışı
-çorap
-ince ve kalın battaniye
-alt açma örtüsü 1 adet
-15 tane bez
-ıslak mendil
-5 adet ağız mendili
-çıkış için puset
Eşiniz yanınızda kalacaksa eğer ona da terlik ve rahat kıyafet…
Bunlar kesinlikle kullanılıyor fazlasına ihtiyaç duymadım eksiklik de hissetmedim 🥰