sltnersln merhaba cnm Bnde 34 haftalik geebyim daha öncesi alt ast safra asiti tahlilleerine bakıldı herşey temiz çıktı fakat bugün kontrolüm vardi tekrar alt ast bakti alt 39,2 ast 23,2 cıktı yarn ac karna gidip safra asiti tahlillere bakacak kaşıntım bnm de var özellikle gece başlıyo Her yerini kanattim resmen korkuyorum bebeğe bisy olur diye siz nasil bir yol izlediniz neler yaptinz sizin değer nasıldı yardimci olurmsnz ilk gebeliğim