Bebegimde gec sariliga bagli idrar yolu enfeksiyonu görüldü. Sariliktan iki gun hastanede yattik. Simdi de 10 gun antibiyotik tedavisi gorecek enfeksiyon icin. Ozel hastanenin yogum bakiminda kaliyor. Sorum su acaba devlet hastanesinde de 10 gunde mi tedavi ediliyor bu hastalik. Yoksa ozel devletten para koparmak icin mi bizi burda bu kadar gun tutuyor