wiLL Kızlar hamilelikte kabızlık çekenler var mı aramızda ? Bende 12 haftalik hamileyim mide bulantısından bir şey yiyemiyorum katı besleniyorum bu nedenle simdide kabızlık başladı siz neler yaptınız bunu önlemek için 💃💃💃
minikbebegim19 wiLL kabızlıkla alakalı şurup var onu kullanabilirsin doktora sorup birde zeytinyağı içeblrsen 1 kaşık iç ve ıkınmamaya çalış gelince gir yani tuvalete su içmeye zorla kendini
Gamze_yildirim wiLL sabahları aç karnına 3 veya 4 tane mandalin yiyebilirsin kabızlığı geçiriyor ishal yapıyor kabızlıktan iyidir
Balbebek1 wiLL bende de kabızlık oluyor doktorum sabah aç karnına bir kase süte iki yemek kaşığı buğday kepeği koyup yememi söyledi içine de kuru kayısı falan doğruyorum günde iki kere yiyebileceğimi söyledi sende deneyebilirsin
wiLL minikbebegim19 zeytinyağı iyi diye biliyorum bende ama içemem mide bulantısından şurubu sorayım bakayım
glbhr__ wiLL canım geceden bir bardak suya 2 tane kayısı koy sabah aç karnına suyu iç kayısıları ye kabızlığa birebir geliyor. Ben bu şekilde atlattım