iremsuuu_19 Kızlar yarın ilk defa nst’ye gireceğim bana biraz bilgi verir misiniz 🥰 kaç dk sürüyor, üstümüzü çıkarıyor muyuz, aç mı gitmeliyim tok mu ? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim 🌸
cerenmina iremsuuu_19 benim doktorum bana ilk nst için tok karnına 2-3 bardak su içip lavaboya çıkmış bir şekilde gelmemi söyledi. Ben de hep öyle yapıyorum. Bir de başını sakın kaldırma uzanırken cihaz sancı olarak algiliyormus
EmnChn iremsuuu_19 aç olunca karnınızı doyurup gelin diyorlar ☺️ Ben pazartesi günü gittim. Karnımı iyice doyurdum. Bol su içtim. Bir de çikolata yedim☺️ Epey hareketli dedi hemşire ☺️☺️ Cihaza bağlanınca çok hareket etmeyin. Cihaz ölçüm yapamıyor uyarı veriyor. 20 dk tutuyor nerdeyse.
Aysegul9371 Tok gidin benim ilk nst 20 dk sürdü 30-40 dk da sürebiliyor. Üst cikarmiyorsunz sadece göbeğinizi açıp hafif yan yatiyorsunz. Hemşire zaten cihazı bağlıyor o takip ediyor siz hareket etmeden yatacaksiniz