Bernako canm evet zararsız ama biraz da şans olduğunu düşünüyorum bezde de aynı bebeğinin cildinin neye nasıl tepki vereceğini bilemiyorsun en kaliteli bezi emzikli şampuanı da alsan bebişlerin yapısına uymadı mı kaldı elinde çok kez şahit oldum o yüzden ne pahalı biberon aldım ne emzik nede bezgin bir şeyi stoklamadım çevremde çok gördüm çünkü alerjisi olanı o yüzden denemek en mantıklısı die düşünüyorum 🤔