Zumraasel 20 gün önce 2. Sezeryan oldum bir buçuk yıl arayla sol tarafimda dikiş te şişkinlik var sertlik ve çok ağrıyor içten sanki daha yeni ameliyat olmuşum gibi uzaninca kalkamıyorum sol tarafima yatamıyorum neden olabilir henüz doktora gitmedim 😔🤦
Ozge-sarsilmaz Zumraasel canım şişlik ve ağrı varsa enfeksiyon kapmış olabilir doktorunu arayıp haber vermelisin yada doktora gözükmesin en net kesin sonuç. Kızarıklık falanda olmaya başlayabilir. Çok çok geçmiş olsun rabbim evlatlarınızı hayırlısı ile büyütmeyi nasip etsin inşallah hepimize 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
meva_ Zumraasel kendi doktoruna tekrar git canım enfeksiyon olabilir belki küçük bi operasyon yaparlar tekrar lokal olarak yani orayı uyusturup ya da önce ilaç da verebilir takip eder ama ihmal etme
Ozge-sarsilmaz Zumraasel ilaç yani antibiyotik verir ve sürekli olarak pansuman yapmanı isteyebilir çünkü hijyenik temiz bakılması gerekiyor canım sonuçta orası açık bir yara