Hayırlı akşamlar 33+1 günlüğüm hamileliğimin başında falanda olsun hiç lekelenme yaşamamıştım bugün iki seferdir kahverengi akıntı geldi. biraz fazla yol yürüdüm bugün
Bebeğimin hareketlerini hissediyorum bir sıkıntı yok ama endişelenmeye başladım başına gelen var mı