Arkadaşlar çok erken daha 9 haftalık hamileyim ultrasona göre 10 olsa da haftaya gittiğimde 11 olucam inşallah yani tabi bilemiyorum ultrasona göre konuşuyorum, burada gördüğüm kadarıyla 11 hafta da falan da tahmin yapan varmış benim doktorum yapmaz büyük ihtimal ama oldu da söylerse cinsiyet partisi yapmak istiyorum yani kağıda yazdırmak istiyorum, organizasyon tutsam mı çok kişi çağırmicam burada sadece eşim ben annem bir de eşimin bir kuzeni var ailesiyle onlar da çocuklarıyla 3 kişiler toplasanız 6 kişi falan oluruz daha aklıma gelen kimse yok hadi 8-10 olsun ama olmaz. Sizce kendim evde balon zinciriyle falan mı süsleme yapsam ya da organizasyon mu tutsam ücret sordum 550 TL dediler bende diyorum balon zincirini evde yapayım 100 TL falan geri kalan parayla da pasta yaptırırım 550 TL öyle harcamış olurum diye düşünüyorum ama çok kararsız kaldım. Daha önce yapmış olup fikir verebilecek olan var mı🌸 lütfen linclemeyin posttan hoşlanmayan varsa da kötü fikirlerini yazmaktansa çıkabilir lütfen sadece heves 🤲🏻