Cagla0707 merhabalaar, öncelikle çok geçmiş olsun. Bende de var gebelik şekeri. Yemekten hemen önce ve 1 saat sonra olmak üzere ölçüm yapıyorum. Endokrinoloji doktoruna gitmiştim açlık ve 1.saat 2.saat tokluk değerlerimde ilk saat 180 2. Saat 126 görünce ikinci saat iyi ama ilk saat yüksek demişti ve insüline başlatmıştı. Şimdi sadece sabah ve akşam yemeklerinden önce olmak üzere yapıyorum iğnemi.