Elf55 Merhaba kızlar. Rahim kısalığım var 27 mm ama hunileşme olmadığı için serklaja gerek duyulmadı suan. Kısalığı olup sadece iğne ilaç kullanan var mı
Elf55 Nunu29 21 hafta. Nasıl yanii burda çoğu kisi 15 mm ile serklaj yaptırdığını yazdı başka bir doktora görün bence. Hunileşme var mı
Senays Nunu29 ben 20 haftalikken oldum daha geç kalırsak haftası büyürse yapamayız geç kalmış oluruz demişti bana da dr um