Didemk bana ilk 35. Haftamda yapıldı o zamanda çok acıdı . Geçen cumartesi doktorumda yaptı gene çok acıdı. Çatın çok dar normal yapamayız dedi zaten sonrasında . Kasıyosın kendini ister istemez çatısı dar olmayan çol acımıyor demek ki . Ama benim canım çol acıdı yani