Umutlu2272 Ginkgo canım tabiki rabbim olmayanlarada versin ama şuda var benim için önemli bir konu bu.herkesin bakış açısı farklı ama saygı duymak lazım.
Hacer96 Can-tan hiç birşey yapmadım aslında iştahımda ne açılma ne kapanma birşey olmadı bende anlamadım bide tedirgin oluyorum ya bebeğim beslenemezse diye
Agg0207 Can-tan haftada 3 gun yapabilirsiniz bende bi ara bacak kaslarimda agri olmustu biraktim bir hafta yuruyus yapmadim magnezyum eksikligide agri yapabiliyomus hamilelikte kabak cekirdegi yiyorum surekli hem cok fayali sizede oneririm
DuYGuCk Hacer96 doktor öyle demişti 5 ten sonra zaten alacaksın önemli olan 4 ay fazla almamak aslında en normal olan ayda 1 1.5 kiloymus
DuYGuCk Hacer96 inş devam eder böyle âmâ hiç zannetmiyorum iki ay sonra kendimi tanıyamayacakmışım gibi geliyo😀
eCeCik Eminefuat benimde boyum 1.61 fakat ben 51 le hamile kaldım şu an 28. Haftada 63 kiloyum belim tutuldu aldığım kilıyu omuriliğim tartmamış dikkatli kilo alın
Eminefuat eCeCik canım zaten ben artık son haftalarımdayım şuanda sadece 7 kilo aldım doktorumda bende bu durumdan çok memnunuz. Ama tabi doğuma kadar yinede tedbirli olmakta fayda var şuan kontrollü gidiyoruz çok şükür 👏🏼👏🏼
Armgn Umutlu2272 😔 ama ben çikolata çok yiyorum artık yemiyim bari bebeğe o kadar zararlı olabileceğini düşünmedim
eCeCik Eminefuat bende tedbir aldım az yedim çok yürüyüş yaptım ama bi işe yaramadı yine aldım kilo ama bu aralar almam durdu sanırım 63 ü geçmedim 2 haftadır