Kubraa23 incikinannesi benim sezeryan olacak zaten ama çoğu doktor kabul ediyor konuş kendi doktorunla o söyler zaten
Dryakbts cyln_hnm canım durumuna göre değişiyor. Benim biraz sıkıntılı 35+5 de alacak sezeryana. Ama normalde 37 38 bekleniyor diye biliyorum
Busraaltuntas Kubraa23 bende sizinle aynıyım tuba doktor ayrılacağı için farklı doktor arayısına girdim. Karar verdiniz mi? Kime devam ediyorsunuz?
Kubraa23 Busraaltuntas Tuba hoca başka hastanelerle anlaşıp doğuma dışardan gelecekmiş doğuma onunla devam etmek istiyorum seçenek sunacakmış 1 ay sonra hastane listelerini hastalarına sunacak