Meri3220 Sibelcem1823 4.aya kadar yatarak geçirdim hamileliğimi daha yeni yeni yürümeye başladım yüksek ihtimal o yüzden diye tahmin ediyorum
Hzlkaya Meri3220 bana yazdığı özel bir ilaçtı zaten eczaneden almıştım doktoruna yazarsan ismini verir alırsın
Gulsumelif Meri3220 iyi akşamlar bende iki fıtık var kalçada mahvediyor beni çok darlandigim zaman parol içiyorum 😔😔
Gulsumelif Meri3220 Geçmiş olsun ağrı olması daha kötü diyorlar magnezyum çok rahatlatmıyor mecbur içmek zorunda kalıyorum inşallah sizin rahatlar
aysnrsvs Meri3220 ilk gebeligimde bacaklarima kramp girerdi ikinci de kalça bacak ağrıları yaşıyorum magnezyum verdi 19+3 haftamdayim
YeninesilAnne Meri3220 canım anlattığın durumun aynısını yaşıyorum daha bugün doktora sordum hamilelikle beraber biz farketmesekte duruş ve yürüyüş şekli değiştiği için bu haftalarda o ağrılar çok normal dedi. Bir de magnezyum verdi onu kullanıcam inşallah geçer 🌺
Meri3220 YeninesilAnne inşallah çok teşekkür ederim bende yarın doktora yazarım umarım sizde bir an önce atlatır rahatlarsınız
YeninesilAnne Meri3220 sıkıntı edilecek bir durum değilmiş sizin de içiniz rahat olsun. Rabbim hepimize şifa versin inşallah 🤗🤲
Meri3220 Gulsumelif sizin durumunuzda zor Allahım kolaylık versin Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı
Elanurgvn61 Meri3220 20+5 ten selamlar hala devam ediyor benim kalça ağrılarım ve malesef çoğunlukla her ikisinde 🤷♀️ bende gebeligimin en başından beri vardi
Meri3220 Elanurgvn61 evet yeni olan bişey değil 14 haftadan beri var ama artık rahat hareket edememeye başladım hayırlısı Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah
Asminim77 Meri3220 evet canım doktorum verdi. Tablet şeklinde günde bir tane suya katıp içiyorum. Doktoruna söylersin kemik ağrılarım var diye yazar zaten bende bir hafta oldu başlayalı