Sbasak Merhabalar son adet tarihim 10 Temmuz Cuma günü 23+6 oluyor 24 hafta idari izin için rapor almam gerek.23+6da gidersem 24 haftalık olarak rapor verir mi?Hastaneye gittiğimde hep bir gün önden söylüyordu diye hatırlıyorum
Sbasak Evet öğretmenim yerime öğretmen verilebilmesi için cumadan ayrılmam gerekiyor ama bir gün önceden verir mi emin olamamıştım.Bebeğim ultrasonda hep büyük çıkıyor.Doktorunuza böyle mi anlattınız yoksa direk 24 hafta olarak mı yazdı?