zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar yatarken sağa veya sola dönmeye çalışırken karnımın yanları geriliyor sanki icerde bağlar mı desem ne desem bu normal mi sizce ve hafif acı oluşuyor ama hemen geçiyor sonra size de böyle oluyor mu acaba
Aysee_35 zeynnn5441 aynen bende de oluyor 31 olduk ama sag sol dönerken zorlanıyorum uyanıyorum resmen. Ve dediğin gibi oluyor geriliyor birşey düşüyor sanki yattıgı tarafa. Mantıken o da bebek oluyor haliyle yerçekiminden ☺️ ama mesela uyanıyorum yada kalkıyorum o an keskin bir agrı giriyor sanki geriliyor hepten karnım
secoz zeynnn5441 dönerken karnını tutarak dön hamile yastığı kullanmıyorsan yatarken karnının altına sarkmaması için biley koy 😊 ben öyle yapıyordum
ZZeynepP1903 Kaç haftalıksın canım bende de 30 haftadan sonra olmaya basladı karnımın içi acıyla agrı kasırık oluyo ama gecıyo tabı sonrasında dönene kadar 🤦🏻♀️
Zeynoooooo zeynnn5441 oda bişey mi kız benim kaburgalarin üzerinden kepçe geçiyor sağa sola donerken 😂😂😂
zeynnn5441 momysss 19+2 ama kilom var biraz 83 kgyum be göbeğim cikti belkide ondan erkenden olmuştur bole
Defnemmmmmm zeynnn5441 32 haftalık bendede öyle canım hatta şuan mutfakta sandalyde oturuyorum yanlarım yırtılcak gibi gerim gerim geriliyor acıyor
Missewos zeynnn5441 benim postumu acmislar koooos sevos dedim kendi kendime. Yok bacim ne hamile yastigi ne evdeki butun yastiklar kocayi kovaladim yataktan banamisin demiyor saga dondummu kara kara dusunuyorum nasil sola gecicem diye. Daha 15 haftadayiz ve kendimi ameliyatli gibi hissediyorum karnimi kastigimda hep yogun kanamalarim oldu cunki dikkat ediyorum artik sanki karnimda dikis varmis gibi hareket ediyorum yunede agriyor ici