26 haftaligim. Suyum fazla. Şeker belirtisi de yok. Şeker yüklemesi yarın yapilacak. Hiçte yapmak istemiyorum nedense şeker yüklemesini. Bazilarinin doktoru şeker yüklemesi istemeyip, aclik tokluk baktiralim demiş ne güzel, benim niye doktorum öyle değil ki🥲 Yarın yapmayıp doktoru bile degistiresim var şuan.