edaturkmen Kizlar adetim duzenli oluyor her 28 gunde. Klomenle buyuttuk yumurtalari dun doktor 21mm dedi. Hala pozitif goruyorum testi, asilama yoksa igne yapmicaz dedi. Bende bekliyorum ya 😓kaç günde çatlar?
mrvrm edaturkmen yarın çatlar bence. 21 gayet iyi boyut. Havuç ye, çatlamaya ve tutunmaya yardımcı olur 🌸
gizzzy35 edaturkmen bu tarz yumurta büyüten ilaçlarla iğnelerle testler hep pozitif görünür. Çünkü hormon alıyorsunuz. 6 sene çocuk için uğraşan biri olarak söylüyorum 🤗
edb06 edaturkmen biz de femarayla büyüttük bugün biri 21 biri 17 dedi doktor bana da ovulasyon yap dedi. 3 gündür yapıyordum zaten hala yumurtlama değil. Sizin baya koyu mu çıkıyor 2. Cizgi