34+4 hamileyim kızlar şuan normal doğum pozisyonunda bebek ama bende korku var epidural isteyeceğim ama burda varımdır bilmiyorum Şırnaktayım Cizrede özel bir hastaneye gidiyorum ama inşallah vardır ya peki ya yoksa bu korkuyu nasıl yeneceğim kızlar birbirimize destek olalım 🤲❤️❤️🤰