Melissa123 Merhaba hanımlar🌸 Gittiğiniz hastanede muayene ücretleri ve doğum ücretleri ne kadar? Özellikle İstanbul’daki fiyat ortalamalarını merak ediyorum.
Cansuada24 Melissa123 ben avrupa yakası esenyurt reyap hastanesine gidiyorum muane 185 dogumuda sordugumda normal 3.000 sezaryen 3.500 tl canım
Busrabaksii Melissa123 Avrupa yakasında Gaziosmanpaşa kadın sağlığı merkezine gidiyorum muayene 150, doğum 500 evler şafak hastanesinde olcak 4.000 normal sezeryan farketmiyor
cigdem4154 Melissa123 ben izmitte konak hastanesine gidiyorum muayene ücreti 200 ödüyorum şuan yılbaşından sonra 250 olacakmış doğum ücretini daha konuşmadık ama 5000 miş sanırım
Somerkadir4 Melissa123 Z Bursa Esentepe hastanesi 210 muayene doğum sezaryen b normal 4000 sezaryen sonrası normal doğum 8000
BMelek Melissa123 basari hastanesine gidiyorum muayene 200 normal dogum 2800 sezeryan 3800 nst ucretsiz
2-prensesannesiii Bskaymazz1 Bende 2 doğum 1 kürtaj oldum bende çok memnunum kim nöbetçi ise ona gittim sabit bir doktorum yok😂 Necla hanım ve muhabbet hanıma ikisne gidiyorum
Bskaymazz1 2-prensesannesiii Benim doktorum Seymin hanım nöbetten çıkmıştı doğum yapacağım gün eve gidecekti beni bekledi gitmedi sağolsun çok memnun kaldım ve şuan bile mesajlarıma anında dönüş yapar tavsiye ederim onuda 🤩😇
2-prensesannesiii Bskaymazz1 evet kurtajima o gelmişti Onuda biliyorum 🙈 ya genel.olarak oranın bütün doktorlari çok iyi
Bebisannesiii Silivri Anadolu hastanesine gidiyorum. Muayene ücreti 120 lira normal doğuma 4320 dediler