esmir hanımlar 27. haftama giriyorum kızımın önceden kalma elbiseleri var ikinciye ayırmıştım onları yıkayıp yerleştirsem çok mu erken sizce
semakulekci esmir Ben 29. haftadayım bugun bitirdim hepsini baktım ki iyice ağırlaşmaya başladım yürüyüşüm bile değişti dedim sıva kolları nasılsa kapalı dolap ne olacak ki 😊
Acemianne__ esmir Bence 29 hadi 30 da bitirmiş olun 😊 sonra zor oluyor ne gerek var zorlanmaya. Ben 29 da hastane cantamı da hazırladım kapattım duruyor kenarda🌸👜
esmir semakulekci evet oda hazır zaten dolap falan da ondan belim falan ağrımadan yıkayıp ütülemek işime gelir galiba 😊
semakulekci esmir Yani evde vaktiniz varsa yapacak ağırlaşmadan yapın hem aradan çıksın kafanızda rahat olur ekstra eksik gördüğünüz şeyleri alırsanız veya hediye gelirse onları da eklersiniz yük olmaz size de 😊🌸