Sevimlianne_adayi Kaçıncı aşılamanız tutu bugün ikinci aşılamam yapıldı ve hormon ilacı verdi cumartesi başlayacaksın dedi ilk aşılamada vermemişti
hayat_23 Sevimlianne_adayi kuzum bu aşılama vs. Kolay acısız bir süreç mi ? Bende diğer ay olmazsa düşünüyorum galiba ilk takılırız baslsr o yoldan pek geçmedim bilemiyorum . NASIL İLERLİYOR 🌸😊
Sevimlianne_adayi hayat_23 canım şimdi kişiden kişiye değişiyor bak ilki hiç acımadı bu ikinci aşılamam ağrılı oldu acıyor şuan kaşık ağrısı falan var ilkinde olmamıştı böyle yumurta takibi yapıyor sonra çatlama iğnesi ardından ilk aşılama
babynil @Sevimlianne_adayi gmm onu bilmiorum bana progestan verdi ikisinde de ilki kimyasal oldu. Smdi doguma gun sayioruz ins tutar seninde 🥰 hic bi sey yaoma test gunune kadar yat dinlen gerekirse sadece tuvalete kalk
Sevimlianne_adayi babynil tamam canım inşallah bu ay pek umudum yok ilki gibi çok üstüne düşmüyorum ilkinde çok takmıştım bunda o kadar hevesim yok
Bebegimveben0811- Sevimlianne_adayi meyve sikacaginiz var ise onunla sıkın en kötü alırsınız dışardan ben bi kere aşılama yaptırdım.o zmaan okumuştum ama geç kalmıştım ama bida yaptirsaydim icicektim
babynil @Sevimlianne_adayi canm ben devlette yaptirdim. Ilkinde kesin tutar die ikinciyi tup bebek raporu ciksin die yaptirdim sirf ve umidimin olmadigi ay tuttu. Ama ilki de kimyasal oldu. O da 10.gun falan gorumcem geldi beni baya strese soktu sinir etti gittiginde sancim ertesi gunu kanamam oldu o yuzden tutmadi. Sakin sinir stres yapma hic bi seyi