Gizossm bende 40+4 oldum normalde cumaydi doğum gelmedi pazartesi gittim hala bisi yok,simdide perşembeye atti hala tık yok olmazsa pazartesiye suni sanci yada sezeryan dedi bukadar vakit normal doğum olsun diye bekledim insallah sancim gelir açılma olur 🤲🤲🌸🌸