Merycrayyy Kızım 25 haftalık doğdu bu gün ilk defa gördüm çok küçük ama çok güçlü. Eğer benim gibi örnekleriniz erken doğum yapanlarınız varsa biraz bilgi verebilir misiniz lütfen.
Nry0682 Merycrayyy 33 haftalık 1720 gram dıgum yaptım 24 gün küvezde kaldı bebegim.Hastanenin hergün görüs saati vardı bir saat evden süt sagıp götürüyodum ordada emzirmemizi istiyolardı.Bir saatt hicbiseye yetmiyodu. Evet cok güclü oluyolar.Şimdi bugun tam 4 aylık oldu.Cok şükür hergünümüE
Ece003 Merycrayyy ben değil ama hastene gördüm 23 haftalık 600 grm doğmuş yaşıyordu annesinin kucağında kontrole gelmişti çok tatlı bir bebişti erken doğduğu için işitme problemi varmış kulağında kulaklığı vardı
Esrakin Merycrayyy 11.10.2021 29+3 le acil dogumum basladigi icin sezeryana alindim bebegim 1300 gram dogdu ödem atti 1100 e kadar düştü 20 gun3 kadar beslendi 20 gun sonra sindirim saglayamadi ve karni şişti gece 5 de bizi acil hastaneye cagirdilar bebeginizi son kex görün diyr daha sonra 1 ay beslenemedi yavrum sonra yavas yavas beslenmeye basladi 67 günün sonunda tabuecu olduk 1 haftadir yanimda 2 kiloyls taburcu oldu 5 gundurde 280 gtam almis yavrum dua et onlar cok güçlü 🙏
Portakalimsi545 Merycrayyy canım ben 26 yaşındayım. 27 haftalık 1240 gr doğmuşum. Ki düşününce 26 yıl önceki imkanlarla. İnşallah sağlıkla atlatırsınız süreci. Şimdi düşük riskim var 23 haftalığız dikiş atıldı. Tamamen yatarak geçireceğim bu saatten sonra.
SerraveAnnesii Arkadaşım 4 gün önce 27 haftalık doğum yaptı bebeği 1 kilo doğdu 4 gündür küvezde her gün görmeye gidiyor sütünden sağıp götürüyor. Bebeğinin durumu şu an çok şükür iyi. 2 kilo olana kadar küvezde kalıcak doktorlar öyle söylüyor
Merycrayyy SerraveAnnesii 27 hafta yaşam sınırının üstü diye biliyorum. Gerçi rabbim bilir yaşatıp yaşatmayacağını rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah. Prematüre bebekler çok güçlü oluyorlar hayata sarılıyorlar 4 elle inşallah güzel günler göreceğiz. 🙏🏻
SerraveAnnesii Merycrayyy Amin inşallah evet çok güçlü oluyorlar. Rabbim sağlık sıhhat versin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah büyük umudunuzu yitirmeyin dua edin 🙏🏻❤️
BeRidwan Nry0682 iyi geceler bende prematüre doğum yaptım Allah evlatlarımızı bize bağışlasın. Acaba rop muayenesini yaptırdınız mı
Merycrayyy Merycrayyy amin allahtan Ümit kesilmez bizde bekliyoruz inşallah sağlıklı bir şekilde büuüyüp gelecek kızımız 🙏🏻
Baharozdemir Merycrayyy Rabbim mucizesi çok canım. Dua edelim nasibi sağlığıyla kucagına al ins. Ben 27 hf dgm yaptım kaybettim yakın arkadaşım 25 hf yaptı maşallah çok çok iyi. Yani Yaradanin hikmeti bitmez. Dualarım yavrunla seninle ins
Merycrayyy Baharozdemir allah razı olsun bu arada başın sağolsun. Bizimde umudumuz dua etmek güçlü olmak hidayetli olmak işte 🙏🏻
Merycrayyy BurcuUur Ece003 hiç önemli değil yeter ki sağlıklı olsun yaşasın gelsin yanıma allahıma çok dua ediyorum 🙏🏻
Merycrayyy Esrakin çok sevindim rabbim uzun ömürler versin inşallah. Bende sabırla, güçle bekliyorum kızımı 🙏🏻
Esrakin Merycrayyy Coook sagol cnmm amin beklemek guzel sonu cok guzel cunku dua et gittinde hep bebeğinde konus 🙏
Merycrayyy Esrakin yarın gideceğim güzelce hazırlanıp. Pes etmediğimi özenle onu beklediğimi görsün diye. Dua ediyorum direniyorum güçlüyüm ve biliyorum ki kızımda çok güçlü allahın izniyle kavuşacağız 🙏🏻❤️
Esrakin Merycrayyy Ben inanıyorum senin bebginde cikicak cnmm konus onunla ben geldim annecim d3 hissediyor onlar 🙏