Tugceyngn Merhaba arkadaşlar 10+2 haftalığız iştahsızlık mide bulantısı artarak devam etmekte bende sizde durumlar nedir 😰
TazeAnne06 Bende de durumlar aynı açlık hissimi bastırmak için yiyorum yatana kadar bulantıyla boğuşuyorum bazen de istifar ediyorum 😅😅
TazeAnne06 Tugceyngn ben ilaç kullanmıyorum ayva,çubuk kraker,salatalık bunları dene canım gerçekten bulantını hafifletiyo
Elifhesi Ben 14 haftada sabah kusmaları kesildi şimdi 16. Oldum hala ara ara Kusma oluyo maalesef ayva banada iyi geliyodu bide leblebi