Merhabalar herkese 2. Hamileliğim oğlum Aralıkta doğduğu için ne giydirmem konusunda sıkıntı yaşamadım bu gebeliğimde Allah kısmet ederse haziranda doğumum olacak aklımı kurcalayan şey hava sıcak olacak ve benim bebeğe ne giydirmem gerek uzun mu? kısa mı? en azından ona göre alışveriş yapayım diyorum 🤷🏻♀️