MoM173 Midem rahatladı baskı falan yok ama karnım düşmüş mü hiç anlamıyorum :) bide bebek hareketleri cokmu assagıda oluyor
Busr4 MoM173 Bende bu sabah karnımın düştüğünü hissettim çünkü midem rahatladı her gün deli gibi midem yanıyordu bu gün hiç yanmadı rahatça yemek yedim 37+1 alt tarafımda da çok baskı var her an suyum gelecekmiş gibi hissediyorum 😁
Zeynoooooo MoM173 37+5 de bi sabah uyandım dayanılmaz kaburga ağrım geçmiş yatakta rahat donebiliyorum😊bebek aşağı inmiş diye düşünüyorum 38 haftaligim suan
Busr4 MoM173 Ben daha aşağıda hissediyorum göğsüm çok rahatladı daha rahat nefes alıyorum 🤗 Bi yandan artık gelsin diyorum bi yandan yılbaşını görelim istiyorum hayırlısı inşallah 🙏🏼 Sizin kaç haftalık ?
Zeynoooooo Busr4 bende sizin gibiyim ama sezeryan olacam 30 aralıkta ayın 3 veya 4 une kadsr bekleyebilsek iyidi bir yaş büyük olmazdi😊
MoM173 Busr4 gögsüm falan rahatladı cok rahat nefes alıp veriyorum sadece tekmeleri oraya kadar çıkıyor göğsümün altında şeyden sordum bebek assagıda olur falan diyorlar
Busr4 Zeynoooooo İki gün daha erteleme şansınız yok mu bence sorun doktorunuza ben eski milli sporcuydum kasım doğumluyum inanın çok şey kaybettim yıldan 2 günle kaybetseydim anneme çok kızardım heralde 😂
Zeynoooooo Busr4 5 ocak normal doğum tarihim 1 2 ocak ta hafta sonu resmi tatil diye 30 una gün aldik artık sanırım 5 ocağı beklemez bizim cocuk😊
Duygu0621 MoM173 ben 31. Haftamdayım hiç o kadar yukarda hareket hissetmedim sürekli aşşağıda bebeğim , bu bir sorun mu acaba 😦😦😦
Busr4 MoM173 Ama yeri çok dar şu an kafası aşağıdaysa eğer ayakları yukarda olur öyle hissetmeniz normal bence ama tabi tamamen yorum benimkisi 🤗