cnmoglum_22 ilk hamileliğimde şeker çıktığı için ben de şeker takibine başladım. Açlık 80-90 civarı, tokluk 120 civarı çıkıyordu. Bir defa akşam tokluk 167 çıktı. Doktorum geçen gün gayet iyi dedi. Bir kere 167 çıkması bir şey ifade etmez dedi. Ama riske atmamak için şeker yüklemesi istedi. Sağlık ocağında yaptırdığım açlık tokluk şekerim de çok normal çıktı, 3 aylık şekerim de 5.1 çıktı o da iyi. Ama ben tokluk şekerini 1 saat sonra ölçüyorum. Siz 2 saat sonra ölçtüğünüz halde mi 149 çıktı?