Defne2018 mirayveannesiii ben kavurupta yapıyorum bide normal bulgur ve prinç kullanıyorum ama dolmalık bulgur ve prinç farklı galiba
Sarisinbiiiranneeee mirayveannesiii ben çiğden yapıyorum çok iyi pişmiş sevdiğim halde iyi pişiyor :)