Elifadembulut Selam kızlar 37+5 deyim ama ayaklarım öyle şişti ki son bir kaç gündür resmen üstlerine basamıyorum acıyor yaşayan var mı bu durumu ne yapabilirim
_ezo Elifadembulut 37+4 ayaklarım balom gibi lavaboya bile gidemiyorum bacaklarım bileklerimmm şiiiş😔