prensesafra1_ Canım önde perde var kan görmüyorsun, beni de kan tutuyor kesin görsem bayılırdım. İğneden korkan ben spinal oldum ve çok rahat geçti inan, 1 hafta sonra hiç doğum yapmamış gibiydim. Sadece ameliyat anında biraz gerildim heyecandan, ama bebeğimi görünce geçti hepsi şükür 🥰