Bernako çok merak ediyorum yumurtam büyüyor mu diye . Doktorumda rahat bi insan 2tane yumurtan oluşmuş demişti , yumurtlama gününde gel dedi yarından sonra gideceğim . Ama takip ediyor ya ağırdan yapıyor sanki anormal bişey istemişim gibi önemsemiyor yani rahat ol demek istiyor ama olamıyorum ki