Kızlar göbek deliğimden sıvı birşey geliyordu bugün sağlık ocağında aşım vardı ebeye gösterdim kızarıklıkta olmuş enfeksiyon ise tehlikeli falan dedi aile hekimi teramisin krem verdi baticonla temizle kremi kullan dedi ne oluyor bu enfeksiyon yahu sadece sıvı birşey geliyor ara ara ama kızarınca korktum açıkçası var mı başına gelen ?