Zmrada 28de yaptırdım ben de. Kesin yaptır ihmal etme dedi doktor, yaptırdım, içim rahat etti. Neden gerek yok dedi ki? İc testi pozitif mi çıkmış ki? Bana negatif çıkarsa yaptır, pozitif çıkarsa gerek olmuyor kanlar karışmış oluyor, gözetime alıcaz o zaman demişti.