Hiç bir belirti olmadan doğum sancıları başlayıp doğuran oldumu 39 haftalık oldum ama sadece arada çok hafif bir sancı oluyo birde alt tarafım da acı var sadece başkada birşey yok diğer iki gebeliğimde sancılarım olurdu bu haftalarda ama bundan tıkkk yok ne nişan ne adet sancısi gibi sancı doğumum 1 ocağı gösteriyor ama sanırsam geç gelecek 🤦🏼♀️ bol bol uykum geliyor anca