elifsk03 Kızlar 6 haftalık hamileyim az once hamburger yememem ve ketçap mayonez yememem gerektiğini öğrendim pişmanım bir sorun olur mu? Öğrendiğimden beri ilk defa yiyorum canım cok cekti başka neler yememeliyim?
AdenEva elifsk03 normalde de zararlı şeyler olduğu için yenmemesi gerekiyor yani. Ama ben haftada 2-3 kere yiyorum fastfood napayım çok seviyorum 😂🤷🏻♀️
litfenama elifsk03 ben hamile olmadan önce sağlıklı beslenmeye çok önem veriyordum. Hamile kalır kalmaz yememem gereken her şeyi yiyorum. Normalde de zaten zararlı ama haftada bir güvendiğiniz yerden yiyebilirsiniz. Çiğ protein ve sebzelere dikkat edin.
BMelek elifsk03 ette cig veya az pismis olmayan herseyi yiyorum valla ben o zararli bu zararli diye kasmiyorum. Canim istediginde hamburgerde yiyorum abartilmadigi surece bir sorun olucagini sanmiyorum acikcasi
Fadimedemirogluu Canım ben de 10 haftalık hamıleyım yememen gerekıyor derken hergun degıl ben diyetısyen eslıgınde gebelıgımı sürdürüyorum aynı zamanda yasak asla dıye bsey yok 3 gün önce de ben yedim 👀🤤😬 Abartmayacaksın sadece
elifsk03 Fadimedemirogluu hahahah yok ya bidaha yemem zaten 😁 canım cok cekti de yedim elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum zaten
Semmra Fadimedemirogluu Diyetisyenin sizinle paylaştıklarını bizimlede paylaşabilir misiniz hem çoğu kişiye yardımcı olmuş olursunuz tabii ki isterseniz 😊
elifsk03 AdenEva sağlıksız olan seyler neden hep güzel ya 🥲 hep mantı pizza tarzı seyler yemek istiyorum ama bidaha yemem hamburger falan
elifsk03 litfenama evet ama simdi hamile olunca 2 kat daha dikkat ediyoruz ya bir şey olursa diye tavuk olarak yemiştim eti de iyi pişmiş yiyorum :)
AdenEva elifsk03 kişisel tercih tabi ben hiç kısıtlamadım kendimi herşeyi yedim içtim yine olsa yine yerim 😂
elifsk03 AdenEva jahahahha yemek yemek en sevdiğim şey ama işte dikkat etmek zorundayız böyle ki dönemlerde :)