yigitegenin_annesi1 nevarneyokk 39+0tam tersi uyksuuzluk var uyuyamıyrlum geceleri nst flana girdin mi sancılqr ne alemde
lavininannesii nevarneyokk kız o haftalarda uykular kaçar uyuyamazsın sende biraz ters tepmiş sanki😂😂
nevarneyokk lavininannesii Bencede normali o ya ya diyorum ben niye böyle oldum tv nin karşısında gözüm kapanıp duruyo 😀😀💤💤
nevarneyokk yigitegenin_annesi1 Doğuramıyorum isyanı için erken bence 38+1😂 40 lar 39 lar isyan etsin önce 😀