Aysezey Güzel Annelerrrr doğdu bebeğimm .sabah 11 de sezeryan dan çıktım. Detaylarını uzun uzun yazıcam inşallah.ama emmiyo. Çenesini kitliyo başıyla itiyo memeyi. Çok zorluyorm saat başı .meme ucum hafif ıslak sadece sütte yok.şuan için napmalıyım 😔
Kbrayankkk2 Aysezey Memeni iki parmağın arasina al kalem tutar gibi bebeğin agzina koy hepsini bebegi düzgün tut memeyi rahat tutmasi icin hemen sut gelmez zaten kiminin iki uc gunde geliyor kiminin hemem bolbol su iç bebek almıyor diye vermemezlik etme surekli ver
ruveyda98 Aysezey sıcak duşa gir hemen ve duşta gögüs uçlarına doğru masaj. Bol su ve sıvı tüket öğünlerini atlama hoşaf ve marmelat bende çok süt yapmıştı. En önemlisi ten tene temas kuzum vazgeçme.. ❤️ Sağlıkla büyüsün inşallah
Anneblogu Bilgim yok üstte kalsın ama hastanedeki hemşirelere sorsanız daha iyi bilgi alırsınız emzirmeyi falan gösterirler
Aysezey Anneblogu çok teşekkürler. Sordum 2 defa tutturdular ama emmedi yine. Bu ona yeter dediler bi damla bile sütüm yok .belki önerisi olan olur 🤷🏻♀️
Tugbaysma Aysezey pes etme sürekli zorla vermeye çalış bebek edince süt bezleri harekete geçermiş canim eczaneden süt için hummalı çayı alabilirsin hastanenin makinasi varsa sagmayi dene gelmiyorsa mama ile takviye yap canim