bbnngg şimdiye kadar olmamıştı açıkçası . Bu hafta biraz zorluyor . Gece uyuyamadıgım için sabah kalkması zor oluyor biraz . Son 1 hafta diye zorluyorum birazcık . Eve gelince dinleniyorum çok bişey yapmıyorum . Kasıklarda biraz ağrı oluyor Ama çok zorlamamaya çalışıyorum kendimi . Yani genelde her tenefüs lavaboya gidiyorum 😊 ama çok aşırı zorlamadı diyelim