Zba bende sağ tarafta vardı, 22+0da detaylı ultrasonda perinatolog gördü bunu. Fakat dün 26+5te doktorum damarımı kontrol etti ve çentiğin artık olmadığını söyledi. Açıkçası alınabilecek çok bir önlem yok. Ben tansiyonumu takip ediyorum, üst koldan ölçen bir aletle. Yediğime içtiğime dikkat ediyorum, çok tuzlu vs yemiyorum. Yumurta, süt, peynir, kefir, ceviz gibi besin değeri yüksek şeyler tüketmeye dikkat ediyorum. Bebeğe giden kan akışı az olduğu için beslenmesi az olup gelişim geriliği olabiliyormuş, ben de ne kadar iyi beslenirsem o kadar iyi diye düşündüm.
Endişelenecek bir durum yok yani, stres yapmayın. İnşallah siz de atlatırsınız.