Ozgecaann Günaydın 38 haftalığım çarşamba günü doğumum var doktor 3 oldu nst istiyo benden sezaryen olduğu halde dün yine gittim kalp atışı 180lerde seyrediyodu ve çok hareketliydi sancı çok düşük birde bebeğimin boynunda kordon var nst sonucunu attım yarın birtane daha çektir kordon baskı yapıyo olabilir yazmış bugünde yokmuş yerinde hareketler gayet güzel ama sıkıntı ne anlamadım doğumdan sonra yada doğumda yüksek kalp atışı sorun olur mu ???