M200518 Merhabalar 19 haftalık hamileyim doktorum bugünkü kontrolde kalpte parlaklık var dedi çok tedirginim bu durumu yaşayan var mı ??
heleninannesi06 M200518 Ne yazık ki banada aynı şey söylendi ama tek noktanin önemi yokmuş ilerleyen haftalarda geçiyormuş çok okudum araştırdım bizde dört beş tane görüldü …
Slnn1122 M200518 canım bende de vardı 2 hafta sonra gittiğimde geçmişti doktor önemi yok kalsiyum birikintisi dedi
Kavakyellerihercai M200518 tek başına kalpte parlaklık bir şey ifade etmiyor. Doğuma kadar geçiyor kalbinizi ferah tutun