Kizlar merhaba bugun ikili tarama testi yaptirdim herhangi bi sikinti görülmedi cok sukur yalniz 2 hafta sonra perinatoloji doktoru tekrardan gormek istiyorum bu haftalarda goremedigimiz seyler oluyor vs. Dedi ama benim kafam karisti tabi 2. Hamileliyim ilk hamileligimde boyle bisey dememişti doktorum ondada bi sikinti yoktu simdi 2 hafta sonra tekrardan gitsem mecburen tekrardan odeme yapacağım aranızda bu sekilde olan varmi yoksa ucret icinmi cagirdilar anlayamadim uzun oldu kusura bakmayin