Fatmatev bende 16hafta 5 günlük gebeyim dün aynı şeyi banada dedi doktor aşağıdaymış hemen panik yapma dedi bi kaç hafta bekleyelim sonradan yukarı çıkabilir dedi bende çok şükür kanama falan yok . çıkmazsa ona göre önlem alırız dedi bu arada ben Progestanı hamile kaldığımdan beri kullanıyorum fitil olarak o önlem olarak iyi gelir değil mi ben bol bol dinlenmeye de çalışıyorum