Sude1 hayır batı hastanesinde Batman’dan cumartesi günleri gelen bir doktor vardı kongreye gitmişti benim de haftam geçiyordu diye internetten araştırıp kendim ece hanımı bulup gittim ama memnun kaldık eşim de beğendi iletişim şeklini. Neye baktıysa bize de bir bir anlattı. Bu arada yıllar önce detaylı ultrason diye bir şey yokken zeki bey kendisi bakıyordu zaten.zeki bey de detaylı bakıyor bilginiz olsun. Kızımın kalbinde ufak bir delik vardı 1 mm’lik onu farketti 6 yıl önce,kapanacak dedi kapandı çok şükür.